Miksi teillä on verkkosivut?
Tiedätkö, millainen on antamasi asiakaskokemus verkossa? Osaatko sanoa millaisia kohtaamispisteitä sinun ja asiakkaasi välillä on, ja minkälaisten tuntemusten ja ongelmien kanssa asiakkaasi mahdollisesti kamppailee? Mikäli et tiedä vastauksia kysymyksiin, miten osaat rakentaa verkkosivusi niin, että asiakkaasi kokemus yrityksestäsi on positiivinen?
Tyypillisesti verkkosivuprojektiin syöksytään ilman pohjatietoja tai perusteluita siitä, mikä on asiakkaasi näkökulmasta lähtökohtaisesti pielessä. Analysoi vanha sivustosi ja keskity verkkosivustouudistuksessa niihin asioihin, jotka vaativat parannusta, ja pidä kiinni toimivista osista.
Verkkosivut ovat osa asiakkaan digitaalista ostopolkua
Myynnin kasvattamiseen tähtäävä verkkosivusto rakentuu REANE-ideologian mukaisesti. Verkkosivuilta löytyy erilaisia laskeutumissivuja sen mukaan, mistä sivuille päädytään. Verkkosivukävijää ohjataan taitavasti sivuille eteenpäin, tarjoten jatkuvasti juuri tälle kävijälle relevanttia ja kiinnostavaa sisältöä.
Verkkosivut kehittyvät jatkuvasti
Onnistunut verkkosivu-uudistus on tekijöidensä summa: Hyvän pohjatyön, informaatioarkkitehtuurin, visuaalisen suunnittelun, teknisen tuotannon, sivustoon liitettävien markkinointi- ja myyntityökalujen huomioonoton ja testauksen lisäksi verkkosivu-uudistus vaatii onnistuakseen myös runsaasti sisällöntuotantoa
Turhan usein verkkosivu-uudistus on kuitenkin vain 3-5 vuoden välein läpikäytävä prosessi, jonka jälkeen verkkosivuihin ei kajota. Näin menetetään tilaisuus havainnoida, millaisen käyttäjäkokemuksen sivusto tarjoaa ja ongelmat siirtyvät sivustouudistuksesta toiseen. Kannattaisikin mieluummin rakentaa verkkosivuista ensin 1.0 versio, jota kehittämällä pyrittäisiin saavuttamaan 2.0 versio, ja siitä edelleen kehittäen yhä yksityiskohtaisemmin? Tällainen kehitysprosessi antaa mahdollisuuden parantaa sivustoa analytiikan avulla ja auttaa keskittymään uudistuksissa niihin ongelmiin, jotka oikeasti kaipaavat korjausta.
Laske hinta verkkosivuillesi
Tutustu verkkosivupalveluumme
Verkkis on syntynyt vuonna 1997 ja ollut mukana edistämässä digitalisaatiota alusta alkaen. Kahdenkymmenen vuoden aikana olemme todistaneet useiden tekniikoiden ja trendien nousua, uhoa ja tuhoa ja kaikesta huolimatta olemme pystyneet uusiutumaan ja pysymään muutoksissa mukana. Historia antaa meille kokemuksen, näkemyksen ja rohkeuden auttaa aidosti asiakkaitamme digitaalisten palveluiden kehittämisessä.
Verkkosivuston kehitys:
- Määritä verkkosivuston tehtävä: hyviä määrittelyn peruskiviä ovat esimerkiksi liiketoiminnan strategia, myynnin asiakassegmentointi tai markkinatilanne.
- Tunne ja tunnista yrityksesi ihanneasiakas: ketä ja mistä haluat kävijöitä sivuillesi.
- Analysoi nykysivuston tilanne, analytiikkatyökalut kertovat faktat, mutta voit alkuun pääsemiseksi esimerkiksi:
- vertailla tukeeko kotipesä nykyisen liiketoiminnan painotuksia
- tuleeko sivustolta yhteydenottoja
- toimiiko sivustosi eri päätelaitteilla
Lue lisää WordPress -sivuista JA VERKKOKAUPOISTA
WebSUPPORT – Tuotetuki ja hosting
”Vuosihuolto pidentää autonkin käyttöikää, sama koskee myös verkkosivuja!” Ilman aktiivista ylläpitoa verkkosivut vanhentuvat nopeasti niin tekniikan kuin sisällönkin osalta. Mikäli verkkosivuista ei huolehdita, joudutaan kokonaisiin uudistusprojekteihin aivan liian usein. Tällöin kustannukset nousevat huomattavasti korkeammiksi kuin, mitä ylläpitoon käytettyyn aikaan olisi mennyt. Lue lisää
WordPress-verkkosivut
Rakennamme verkkosivut alusta lähtien asiakkaan tarpeiden mukaan. Koodaamme oman teeman jokaiselle verkkosivustolle. Teema sisältää verkkosivujen ulkoasun, jolloin sivujen päivittäjät voivat keskittyä sisällön ylläpitoon ja kehittämiseen. Emme käytä page builder -lisäosia, vaan rakennamme verkkosivut hyödyntäen WordPressin omaa lohkoeditoria. Tämä pitää sivuston muokkaamisen yksinkertaisena ja kevyenä. Lue lisää
WooCommerce-verkkokaupa
Verkkokaupat ovat yleistyneet liiketoiminnassa. Asiakkaille halutaan tarjota entistä helpompaa tapaa tilata tuotteita tai saada nopeasti tarjous halutusta kokonaisuudessa. B2B-yritysten verkkokaupoissa myydään yleensä rajattua määrää tuotteita ja kauppa on integroitu taustajärjestelmiin siten, että tuotteet voidaan ketterästi myös toimittaa verkkokauppatilauksen perusteella. Myös palveluita, kuten koulutuksia, myydään verkkokauppojen avulla. Lue lisää
Haluatko keskustella verkkosivu-uudistuksesta?
Varaa aika Jonin kalenteriin!
Sinua saattaisi kiinnostaa myös nämä