pohjatyöt ensin
Pureudumme bisnekseesi, jotta voimme laatia yhteisen suunnitelman ja tehdä oikeat toimenpiteet tavoitteiden saavuttamiseksi. Määriteltävät toimenpideaskeleet johtavat tulokseen, joka asetetaan yhteistyön alkumetreillä kysymyksenä: Mitä haluat saada aikaiseksi?
Ostajapersoonat
Onnistunut ostajapersoonan määrittely ratkaisee markkinoinnin vaikuttavuuden! Erota ostaja renkaanpotkijasta Markkinoinnin tyypillisimpään sudenkuoppaan kompastutaan silloin, kun haluttaisiin myydä kaikkia kaikille. Tällöin markkinointiviesti on helposti väljähtynyttä myyntimelskettä, Lue lisää
Sisältöstrategia
Yritysten ja organisaatioiden suurimpia markkinoinnin haasteita on tuottaa markkinoinnin sisältöjä, jotka pohjautuvat liiketoiminnan strategisiin tavoitteisiin. Yritysten verkkosivustolla tai somekanavissa on usein sisältöjä, joilla vaikutetaan oikeisiin kohderyhmiin tai ostajapersooniin. Mutta yhtä usein ostajaan osuvat sisällöt ovat yksittäisiä oikean asian saarekkeita. Johdonmukainen ostajaa ohjaava sisältöketju katkeilee. Lue lisää
Digianalytiikka ja tavoitteet
Analytiikan hyödyntäminen on edellytys tuloksellisen digimarkkinoinnin tekemiseen. Analytiikan ansiosta näet, kuinka digimarkkinointisi toimii ja kykenet suuntaamaan resurssit oikeaan osoitteeseen. Samalla voit perustellusti karsia kuluja kanavista, jotka eivät tuota haluttua tulosta. Lue lisää