”Verkkoasemalla on sellainen osaaminen, ihmiset ja hyvä meininki, johon olin kiinnittänyt positiivista huomiota jo pitkään. Kun aloin miettimään eri toimijoita tässä kentässä, oli Suomessa vain pari yritystä, joiden kanssa ajattelin voivani lyödä hynttyyt yhteen”, kertoo Tom Laine.
Kahdeksantoista henkilöä työllistävä markkinointiteknologiatoimisto Verkkoasema vahvistaa edelleen osaamistaan Tom Laineen sosiaalisen median asiantuntemuksen avulla.
”Uskon, että Tomin osaaminen palvelee asiakaskuntaamme ja kehittää toimintaamme edelleen. Tomilla on vahva kokemus b2b-yrityksistä sekä kansainvälisistä toimijoista eli juuri siitä asiakaskunnasta, jota haluamme palvella entistä taitavammin”, kertoo Verkkoaseman toimitusjohtaja Tiina Räisänen.
Kasvunvauhdissa
Verkkoasema on jatkanut vuosittaista kasvuaan ja tarjoaa kattavasti markkinointiteknologiaan liittyviä palveluita ja osaamista. ”Osakkuus on minulle mahdollisuus oppia itsekin laajemmin digimarkkinoinnin mahdollisuuksista ja päästä toteuttamaan suurempia kokonaisuuksia Verkkiksen asiantuntijoiden kanssa. Odotan mielenkiinnolla mitä kaikkea yhdessä keksitään, kun oikein vauhtiin päästään! Haluan omalta osaltani auttaa parhaani mukaan Verkkistä jatkamaan kannattavaa kasvua myös tulevaisuudessa”, hymyilee Tom Laine.
Teknologioista apua markkinointiin
Markkinointiteknologia tarkoittaa yleensä SaaS-palveluna käytettävää työkalua tai järjestelmää, jota voidaan hyödyntää markkinoinnissa esimerkiksi kampanjoiden, sisältöjen tai liidien hallinnassa. Lähes kaikissa yrityksissä on käytössä joitain teknologioita, tyypillisimpinä esimerkiksi verkkosivujen ylläpitojärjestelmä ja uutiskirjetyökalu. ”Näemme, että markkinointi muuttuu jatkuvasti teknisemmäksi ja asiakkaamme kaipaavat apua teknologioiden valintaan sekä niiden hyödyntämiseen. Osaajatiimistämme löytyy tällä hetkellä devaajien lisäksi sosiaalisen median asiantuntijoita, Googleosaajia ja sisällöntuottajia. Tom tuo tiimiimme lisää osaamista somekanavien lisäksi myös rekrymarkkinointiin, jota asiakkaamme kyselevät nykypäivänä usein. Tämän lisäksi tärkeä teema on asiakaskuntamme osaamisen kasvattaminen valmennusten avulla, joiden roolia liiketoiminnassamme tulemme Tomin myötä kasvattamaan. Haluamme auttaa asiakkaitamme laajentamaan myös omaa osaamistaan markkinoinnin saralla”, kertoo toimitusjohtaja Räisänen.
Tutustu Verkkoaseman valmennuksiin: www.digivalmennukset.fi
Tutustu Tom Laineeseen: https://www.linkedin.com/in/tomlaine/