10.6.2020

Miten eroat pölynimurikauppiaasta?

Asiakas on käynyt verkkosivuilla ja jättänyt sinne itsestään jäljen. Sinä soitat heti perään ja myyt. Kuulostaako tutulta?

Moni ei ole lähtökohtaisesti ostohousut jalassa, vaan tulevia asiakkaita täytyy hieman lämmitellä.

Mieti hetki seuraavia kysymyksiä:

Löytävätkö asiakkaat verkkosivuillesi?

Miten alat rakentamaan luottamusta asiakkaaseen, jotta hän kiinnostuu tuotteestasi?

Ahdisteletko asiakastasi heti kun hän on jättänyt jäljen analytiikkaasi?

Tämän viikon videolla Tiina hoksauttaa, miten näitä asioita kannattaa lähestyä, jotta et vaikuttaisi vanhanajan pölynimurikauppiaalta!

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti brändi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 Google Ads Google Analytics hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi integraatio Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointiteknologia myynti Ohjelmistot rekrymarkkinointi salesvation seo sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Tietoturva tiktok tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivuprojekti verkkosivut videotuotanto Wordpress Yrittäjyys