10.6.2020

Miten eroat pölynimurikauppiaasta?

Asiakas on käynyt verkkosivuilla ja jättänyt sinne itsestään jäljen. Sinä soitat heti perään ja myyt. Kuulostaako tutulta?

Moni ei ole lähtökohtaisesti ostohousut jalassa, vaan tulevia asiakkaita täytyy hieman lämmitellä.

Mieti hetki seuraavia kysymyksiä:

Löytävätkö asiakkaat verkkosivuillesi?

Miten alat rakentamaan luottamusta asiakkaaseen, jotta hän kiinnostuu tuotteestasi?

Ahdisteletko asiakastasi heti kun hän on jättänyt jäljen analytiikkaasi?

Tämän viikon videolla Tiina hoksauttaa, miten näitä asioita kannattaa lähestyä, jotta et vaikuttaisi vanhanajan pölynimurikauppiaalta!

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-markkinointi b2b-myynti b2b markkinointi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 Google Ads hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi integraatio Intranet Intrexx Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointistrategia markkinointiteknologia myynti northern glow Ohjelmistot rekrymarkkinointi salesvation sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Tietoturva tiktok tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivuprojekti verkkosivut videotuotanto Wordpress Yrittäjyys