5.11.2019

Marketingtech #4 | CRM on myynnin ja markkinoinnin yhteinen työkalu

Tiedätkö, miksi CRM on monipuolinen työkalu?

CRM on tärkeä työkalu asiakastietojen hallinnassa, sillä saat kerättyä työkaluun tärkeimmät yritykset ja henkilöt sekä dokumentoitua myyntiprosessin historian. Myynnin ja markkinoinnin lisäksi CRM on tärkeä työkalu myös johdolle.

Työtehtävästäsi riippumatta onkin olennaista ymmärtää CRM-työkalujen perusteet. Tällä videolla Jyrki Sundström demoaa sinulle vaihe vaiheelta, kuinka saat lisättyjä tietoja CRM:ään manuaalisesti. Lisäksi opit, mitä asioita kannattaa puntaroida CRM:n valinnan yhteydessä.

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti brändi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 Google Ads Google Analytics hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi integraatio Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointiteknologia myynti Ohjelmistot rekrymarkkinointi salesvation seo sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Tietoturva tiktok tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivuprojekti verkkosivut videotuotanto Wordpress Yrittäjyys