30.10.2019

Marketingtech #3 | markkinoinnin automaation perusteet

Antaako markkinoinnin automaatio kenkää markkinointi-ihmisille?

Nimestään huolimatta markkinoinnin automaatiotyökalut eivät automatisoi kaikkea markkinointia. Sen sijaan ne auttavat markkinoinnin tekijää:

1. tunnistamaan potentiaalisia asiakkaita
2. tunnistamaan aiheita, mistä potentiaaliset asiakkaat ovat kiinnostuneita
3. viestimään niistä aiheista, joista potentiaaliset asiakkaat ovat kiinnostuneita

Mitkä tehtävät jäävät markkinoinnin ammattilaisille? Millaisia erilaisia työkaluja on saatavilla? Miten osaan valita oikean työkalun? Katso videolta Riikan vinkit markkinoinnin automaatioon!

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-markkinointi b2b-myynti b2b markkinointi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 Google Ads hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi integraatio Intranet Intrexx Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointistrategia markkinointiteknologia myynti northern glow Ohjelmistot rekrymarkkinointi salesvation sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Tietoturva tiktok tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivuprojekti verkkosivut videotuotanto Wordpress Yrittäjyys