2.10.2019

LinkedIn vuonna 2020? Äänessä Tom Laine ja Tiina Räisänen

LinkedIn on liike-elämän suosituin sosiaalisen median kanava. Koska siellä on mahdollista tavoittaa yrityselämän päättäjiä, se tietenkin kiinnostaa myyjiä ja markkinoijia.

LinkedIn kuitenkin kehittyy ja muuttuu jatkuvasti, mutta miten? Mikä on tärkeää LinkedIn:ssä vuonna 2020?

  1. Sisältömarkkinointi. Edelleen, sisältö ratkaisee pelin. Tekstisiällön lisäksi kannattaa hyödyntää videoita, niin natiivilatauksina kuin livelähetyksinäkin. Myös tiedostojen jakaminen on mahdollista.
  2. LinkedIn mahdollistaa jatkossa viestinnän määrätietoisen mittaamisen. Pelkän verkostoitumisen sijaan, tällekin kanavalle voidaan asettaa selkeitä (kaupallisia) tavoitteita.
  3. Mainonnan kohdentamisen uudet mahdollisuudet.

Tsekkaa digivinkit tuoreena Verkkiksen YouTube-kanavalta!

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti brändi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 Google Ads Google Analytics hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi integraatio Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointiteknologia myynti Ohjelmistot rekrymarkkinointi salesvation seo sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Tietoturva tiktok tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivuprojekti verkkosivut videotuotanto Wordpress Yrittäjyys