16.6.2020

Konsultin kurmotettavana!

Mitä tapahtuu kun konsultti käy toisen konsultin konsultoitavana?

Tapahtuu herääminen siihen, että omakaan sisältö ja asiantuntijuus ei ole aina täydellistä, vaan tasonnoston voi tehdä itsellekin!

Inbound-markkinonnissa myynnin jääminen sivurooliin on tavallinen vaiva, sillä useimmiten keskitytään liikaa oman asiantuntijuuden jakamiseen ja asiakkaan ongelmien esiinnostamiseen ja unohdetaan se pääasia, millä ongelmat ratkaistaisiin!

Videolla Tiina kertoo, kuinka Trainers’ Housen Marko kurmotti opettavaisesti, mutta hellävaraisesti tuotteemme kuntoon!

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti brändi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 Google Ads Google Analytics hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi integraatio Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointiteknologia myynti Ohjelmistot rekrymarkkinointi salesvation seo sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Tietoturva tiktok tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivuprojekti verkkosivut videotuotanto Wordpress Yrittäjyys