2.6.2020

Kädenlämmintä vai tulikuumaa?

Lenkkipolulta löytyy tänään neljä lääkettä B2B-yritysten somevaivoihin!

B2B-yritysten somekanavien valloitus jää usein pelkäksi yritykseksi, sillä taustalta puuttuu joko osaaminen, tai halu ja kyky luoda kiinnostavaa sisältöä, joka tuottaa tuloksia.

1. Satsaa sisältöön.

Kädenlämpö on leipoessa kiva juttu, mutta tekstiä tuottaessa sisältö vastaa lähinnä puhelinluetteloa, jos inspiraatio on löytynyt taikinakulhon lämpötilasta.

2. Puhu asiakasta kiinnostavista teemoista.

Työasiat tulee jätettyä työpaikalle ja vapaa-ajalla somessa haluaa keskittyä muihin kuin ammattijargonia viliseviin päivityksiin. Puhuttele siis asiakasta tavalla, joka kiinnittää huomion!

3. Äläkä vieläkään puhu vain itsestäsi.

Jos on pakko nostaa tuote jalustalle, älä listaa kaikkia hienoja ominaisuuksia, vaan kerro ratkaisustasi hyöty edellä!

4. Laita euroja pöytään!

Olethan jo maksanut sisällöntuotannosta ja ”postailusta”, joten miksi näyttäisit sitä vain muutamille?

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti brändi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 Google Ads Google Analytics hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi integraatio Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointiteknologia myynti Ohjelmistot rekrymarkkinointi salesvation seo sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Tietoturva tiktok tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivuprojekti verkkosivut videotuotanto Wordpress Yrittäjyys