18.10.2019

Ensivaikutelma ratkaisee – myös digikanavissa?

Ensivaikutelma ratkaisee, tai ainakin niin sanotaan. Jo aikojen alussa olemme luottaneet tilanteista saamaamme ensivaikutelmaan, jottemme vain päädy tiikerin päivälliseksi. Ensivaikutelma on edelleen tärkeä – myös yritysten vinkkelistä:

  1. Asiakas (ihmiset) eivät mielellään luovu jo kertaalleen muodostetusta mielikuvasta (ja mielipiteestä).
  2. Myyntityötä tekeville on huomattavasti miellyttävämpää, kun tulevan asiakkaan tunnelmat yrityksestä ovat jo etukäteen positiivisesti virittyneet.

Näin digikaudella on kuitenkin haastavaa se, ettemme tiedä varmasti missä kanavassa tuleva asiakas saa ensivaikutelmansa! Kuinka siis sinä pidät huolen siitä, että kanavasta riippumatta ensivaikutelma on positiivinen ja yrityksesi tarinaa tukeva?

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti brändi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 Google Ads Google Analytics hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi integraatio Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointiteknologia myynti Ohjelmistot rekrymarkkinointi salesvation seo sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Tietoturva tiktok tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivuprojekti verkkosivut videotuotanto Wordpress Yrittäjyys