Niittyviita – Henkilöbrändille näkyvyyttä
10 vuoden yhteistyö
Prove Expertise ja Antti Niittyviita ovat olleet Verkkiksen asiakkaina jo vuosien ajan. Alun perin kaikki lähti liikkeelle Proven palvelujen tuotteistamisesta vuonna 2011 ja verkkosivujen rakentamisesta.
Viime vuosina Proven haasteena on ollut ajan puute digimarkkinoinnin toteutukseen sekä liidien määrän kasvattaminen. Uusimpana haasteena on ollut alkukesästä 2019 julkaistu kirja, jonka myyntiä on haluttu kasvattaa maailmanlaajuisesti.
Tämä on parasta mitä minulle on tapahtunut sitten Hartwallin ananasjaffan! Ja ananasjaffa on muuten törkeen hyvää.
Antti Niittyviita, toimitusjohtaja, Prove Expertise Oy
10 postausta päivässä
Tällä hetkellä tavoitteena on kasvattaa Antin tunnettuutta pitkällä tähtäimellä, edesauttaa puhujakeikkojen ja koulutusten myyntiä, hankkia liidejä verkosta sekä kasvattaa Antin uuden Storytools of Testing -kirjan menekkiä. Verkkis on tiiviisti mukana sekä sisällöntuotannossa että sen jakelussa kuvien, bannereiden, videoiden, somepostausten ja podcastin muodossa.
Kuluneen vuoden aikana sisällön määrää on kasvatettu valtavasti ja parhaillaan Verkkis julkaisee sisältöä jopa 10 postausta tai videota päivässä. Viestintää toteutettiin aikaisemmin ainoastaan suomeksi, mutta kieli on vaihdettu pääosin englanniksi vuoden 2019 aikana.
Kymmenien tuhansien yleisö
Antin henkilöbrändin kasvattamiseen tähtäävän sisällöntuotannon, jakelun ja markkinoinnin lisäksi aikaa käytetään Prove Expertisen koulutusten ja erilaisten kampanjoiden markkinointiin. Kanavina käytetään niin sosiaalisen median kanavia kuin Googlen palveluja. Useille sivustoille on rakennettu analytiikkaseurantaa markkinoinnin tueksi.
Keskimäärin Googlen mainoksista saadaan verkkosivustoille yli 18 000 klikkausta kuukaudessa. Somessa tavoitetaan keskimäärin yli 56 000 henkilöä kuukaudessa ja saadaan yli 1 500 klikkausta mainoksista verkkosivuille.
Konseptinne on aivan brilliantti juttu!
Antti Niittyviita
Prove Expertise
Vastaavia toteutuksia