Nuorten ystävät ry on jo vuosikymmenien ajan luottanut Verkkoasema Oy:n teknologiaosaamiseen ja digitaaliseen markkinointiin. Verkkoaseman ja Nuorten ystävät ry:n yhteistyö käynnistyi vuonna 2002 verkkosivuston teknisen toteuttamisen muodossa. Sivusto oli ajalleen tyypillisesti hyvin staattinen ja sen alustana toimi Verkkoaseman oma teknologia.
Järjestelmät toimintaa helpottamassa
Verkkosivustojen ohella Nuorten ystävät ry on hyödyntänyt laajasti myös muuta Verkkiksen teknologiaosaamista. Jo vuonna 2002 verkkosivujen rinnalle toteutettiin intranet Verkkiksen omalla teknologialla.
Sijaisuuksien hallintajärjestelmä Simppa rakennettiin vuonna 2013 ja järjestelmän tavoitteena on parantaa sijaisten hallintaa eri yksiköissä. Yhteistyövuosien aikana on toteutettu myös lukuisia alisivustoja, joista tunnetuimpia lienee välitänyt.fi, nuortenystavienklubitalot.fi sekä vanhempienakatemia.fi. Kaikkien sivustojen alustana on toiminut Verkkoaseman oma teknologia ja tuotetuki on saanut asiakkaalta valtavasti kiitosta.
Verkkoaseman valitsimme yhteistyökumppaniksemme, koska se oli meille pitkäaikainen ja luotettava kumppani. Tunnemme hyvin toisemme ja luotamme Verkkoaseman osaamiseen.
Jarno Kinnunen, viestintäpäällikkö
Näkyvyyttä oikeille kohderyhmille
Nuorten Ystävien www-sivustolle tarvittiin lisää näkyvyyttä sekä kävijöitä. Tämä oli siis lähtökohta, kun Nuorten Ystävät ry:llä alettiin pohtimaan digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia. Hakukonemainonnassa on onnistuttu todella hyvin ja tavoitteet on saavutettu erinomaisesti. Mainontaan asettamamme budjetti on saatu optimoitua haluamallamme tavalla ja näkyvyyttä saadaan juuri sille kohderyhmälle kuin toivoimmekin.
Verkkoaseman valitsimme yhteistyökumppaniksemme, koska se oli meille pitkäaikainen ja luotettava kumppani. Tunnemme hyvin toisemme ja luotamme Verkkoaseman osaamiseen.
Nuorten Ystävien www-sivustolle tarvittiin lisää näkyvyyttä sekä kävijöitä. Tämä oli siis lähtökohta, kun Nuorten Ystävät ry:llä alettiin pohtimaan digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia. Hakukonemainonnassa on onnistuttu todella hyvin ja tavoitteet on saavutettu erinomaisesti. Mainontaan asettamamme budjetti on saatu optimoitua haluamallamme tavalla ja näkyvyyttä saadaan juuri sille kohderyhmälle kuin toivoimmekin
Jarno Kinnunen
viestintäpäällikkö, Nuorten ystävät ry
Vastaavia toteutuksia